Wednesday, January 31, 2007

The Lollipop

Paula gave Dad a lollipop this evening, but I got it from him. I snatched it quickly and disappeared under Paula's and Daniel's bed, where I know nobody else can reach me. Dad accused me of stealing the lollipop, but I know he does not have hard feelings about this. He is a good dad. It was fun to lie under the bed and eat the lollipop while everybody else were watching but could neither reach me nor the lollipop. When I had finished the lollipop, I was so happy I danced and bit Paula affectionately in her hands. It was a good little adventure.

2 comments:

Anonymous said...

Jag brukar också försöka sno godsaker men min matte är så snabb att ta tillbaka dem. Det har faktiskt hänt att hon plockat saker ur min mun. Det är i grövsta laget tycker jag. Jag önskar att jag också hade ett sådant där bra gömställe.

Daily Hailey said...

Här hemma har nog alla vi hundar varit med om att matte eller husse har tagit godsaker ur munnen på oss. Det är störande. Jag vet ju att du är litet större än jag, så du får väl inte plats under sängen. Förhoppningsvis kan du hitta något annat gömställe.