Monday, May 28, 2007

Ja vad skall man säga?

Till alla läsare som svarat anonymt/påstått att jag Paula har skrivit ett inlägg den 21 april där den hund som vann certet före mina flickor skrevs att ha "ett mer fult huvud" än April.

För det första: Till uppfödaren av den hund/samt ägaren som slog mina: jag ber om ursäkt om kommentaren som blogskribenten skrev sårade. Förlåt! Givetvis var det inte blogskribentens intention! Resten tar jag, Paula, med dig privat och utan mellanled när vi ses nästa gång.

För der andra: Varför gömmer ni er bakom anonyma "nicknames"?

För det tredje: Jag är väldigt förvånad och besviken på er anonyma kommentatorer som inte vågar stå för era åsikter/påståenden. Ni hade kunnat kommentera detta på ett smidigare sätt. Ni har säkerligen sett mig/hejat på mig på ngn utställning efter den 21 april 2007, vad vet jag???

No comments: